sobota, 31 stycznia 2015

Stosik styczniowy [2015]

Pierwszy miesiąc roku za nami, przywitałam go takim oto niepozornym stosikiem:



Od dołu:

"Miniaturzystka" Jessie Burton - prezent od pani Ałbeny Grabowskiej, autorki m.in. "Stulecia Winnych", która podarowała mi tę książkę tylko dlatego... że chciała przeczytać moją o niej opinię :) Jeszcze raz dziękuję, pani Ałbeno! Recenzja tutaj.

"Krew królów" Jurgena Thorwalda i "Widmopis" Davida Mitchella - okazyjny zakup, nie mogłam się powstrzymać :) Na Thorwalda polowałam od dawna, Mitchell wpadł przypadkiem, jestem bardzo ciekawa obu lektur ;)

"Wiem o tobie wszystko" Claire Kendal - recenzencka od wydawnictwa Akurat oraz Businness & Culture - niespodzianka, ale jakże intrygująca!

"Fiszki Plus. Angielski dla średnio zaawansowanych" - do recenzji od wydawnictwa Edgard - dawno nie było u mnie wpisu językowego, no to będzie ;)

Tradycyjnie: widzicie tu coś dla siebie?

18 komentarzy:

  1. Ohh najbardziej zazdroszczę ,,Miniaturzystki" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pozycje na stosiku! Życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jedynie "Miniaturzystkę", która bardzo mi się podobała. Poza tym, z Twojego stosu zainteresowało mnie "Wiem o tobie wszystko" - ciekawy tytuł, ale poczekam na recenzje :) Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tytuł "Wiem o tobie wszystko" mocno przerażający... Miło też się dowiedzieć, że inni liczą się z naszym zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Miniaturzystka" i "Krew królów". Czekam na Twoją recenzję tej drugiej książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wiem o tobie wszystko" ma fajną akcję promocyjną. :) Czekam na Twoje wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Burton i Kendal. :)
    Ogromnie mi się podobała akcja promocyjna związana z "Wiem o tobie wszystko" i ciekawa jestem jak wypadnie sama książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych książek żadna nic mi nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie tylko "Wiem o tobie wszystko".

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam "Miniaturzystkę" i już nie mogę się doczekać kiedy sama zacznę ją czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać stosiki:) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Miniaturzystkę" już czytałam, dlatego jeśli miałabym sięgnąć po jakiś tytuł, to byłby to ,,Wiem o tobie wszystko". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba akcja promocyjna "Wiem o tobie wszystko" :)
    Co do książek to podkradłabym Widmopis i KRew królów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie także tytuł "Wiem o tobie wszystko" od Claire Kendal ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ,,Miniaturzystka,, i ,,Krew królów,,:)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Krew Królów" zapowiada się jak dla mnie interesująco :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę książki "Wiem o tobie wszystko" ;) "Miniaturzystkę" na szczęście mam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Książki Thorwalda fascynują mnie od dawna. Muszę w końcu zapoznać się z jego twórczością.

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.