niedziela, 30 listopada 2014

Stosik listopadowy {2014}

Nareszcie trafił się stosik, w którym jest książek kilkanaście, nie kilka :)



Od góry - pozycje recenzenckie:

"Elf i pierwsza gwiazdka" Marcin Pałasz - od wydawnictwa Skrzat. Ostatnio bardzo rzadko pojawiają się u mnie książki dla dzieci, ale Elfowi po prostu nie mogłam odmówić :D

"Pan na Wisiołach. Krzyk mandragory" Piotr Kulpa - od wydawnictwa Videograf - druga część całkiem niezłego cyklu powieści grozy, bardzo jestem ciekawa ciągu dalszego!

"Damy Złotego Wieku" Kamil Janicki - od wydawnictwa Znak - fantastyczna książka, którą możecie wygrać w moim konkursie, o tutaj :P

"Robert Plant. Życie" Paul Rees - od Bukowego Lasu - znakomita biografia legendy Led Zeppelin.

Brakuje tu zbioru opowiadań Stefana Dardy "Opowiem ci mroczną historię" od wydawnictwa Videograf, który powędrował do mojej mamy. Ale recenzję możecie przeczytać w tym miejscu :)

Reszta to książki okazyjnie kupione lub otrzymane :P

"Weź moją duszę" Yrsa Sigurdardottir - bo już od dawna chciałam dokładniej poznać twórczość tej autorki.

"Księżyc nad Soho" Ben Aaronovitch - bo świetnie bawiłam się przy pierwszej części i po prostu nie mogłam nie zabrać się za kolejną. Właśnie czytam, jest fantastycznie!

"Odd i lodowi olbrzymi" Neil Gaiman - bo to Gaiman, po prostu <3

"Bestia" Roslund Hellstrom - bo lubię thrillery, o.

"Kabalista z Pragi" Marek Halter - bo czuję, że może mi się spodobać :)

"Magda Goebbels" Anja Klabunde - bo lubię się maltretować taką lekturą.

"Nie gaś światła" Bernard Minier - bo jestem ciekawa, czy rzeczywiście autor pisze tak dobrze, jak mówią :P

"Reamde" Neal Stephenson - w ramach poszerzania literackich horyzontów, o :P

To chyba największy stosik w tym roku, na grudzień nie przewiduję takiego urodzaju. Widzicie tu coś dla siebie?

22 komentarze:

  1. Tak, Minier pisze tak dobrze jak mówią:) Damy Złotego Wieku wspaniałe, uwielbiam Janickiego. Yrsa jak dla mnie pisze różnie, raz lepiej raz gorzej, Weź moją duszę akurat nie czytałam to się nie wypowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Damy..." są cudowne, Yrsę polecam, a zazdroszczę "Krzyku mandragory", bo pierwszy tom bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik, niestety nic nie czytałam jeszcze z niego :/ Chyba ,,Damy złotego wieku" interesują mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Odda i lodowych olbrzymów" oraz "weź moją duszę" - ciekawe i godne polecenia książki;) O reszcie nie słyszaam, ale życzę miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Minier jest świetny, ale lepiej chyba zacząć od początku, czyli "Bielszego odcienia śmierci" :) "Damy złotego wieku" zamierzam zamówić (co z tego, że poprzednich książek autora jeszcze nie przeczytałam, a stoją na półce? :P).

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedziałabym, że "Damy złotego wieku" to królowa tego stosiku. Nie miałabym w sumie nic przeciwko, żeby też się pomaltretować "Magdą Goebbels";)

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzę potężne stosisko :) Będziesz miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój typ to zdecydowanie "Bestia", no i książka Kulpy mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj widzę dużo ciekawych książek na Twoim stosiku. Chętnie bym się z kilkoma pozycjami bliżej zapoznała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli jest coś z fantasy to na pewno jest to dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem bardzo Twojej opinii o "Kabaliście..." :) Wiesz, ta Praga w tytule kusi mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałem poprzednią książkę z serii Kulpy, jednak nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy stosik! :) Niestety jeszcze niczego z niego nie czytałam, ale kilka pozycji z chęcią bym zgarnęła. :D Życzę milej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy stosik:) z chęcią bym poznała "Damy złotego wieku". Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi "Kabalista..." podobał się bardzo i mam nadzieję, że będziesz miała podobne odczucia. A Gaimana zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Księżyc nad Soho"! Dopiero co poznałam "Rzeki Londynu", teraz chętnie położę łapę na kolejnym tomie :)
    W ogóle cały stosik taki ładny, uzmysłowiłam sobie, jak dawno już takiego dużego nie miałam. Ale mimo to postaram się wytrwać w postanowieniu ograniczenia ilości książek (kupowanych i posiadanych), a powzdycham do cudzych stosów :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Z serii Znaku czytałam tylko ,,Dziewczyny z Powstania". Mam ochotę na inne tomy z tej serii, ale sama nie wiem, po który sięgnąć najpierw. ,,Damy złotego wieku" zbierają dobre opinie, więc może zacznę od nich :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie stosisko nie zdarza się często, a wygląda znakomicie! :)) Ja oczywiście skłaniam się ku "Damom złotego wieku". :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny stos. Ukradłabym co nie co ;) Zwłaszcza Bestię i Magdę ... bo też "bo lubię się maltretować taką lekturą" :)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.